1 December.

Ja, igår kom Fredrika hit ändå :) Hon sov kvar här eftersom vi skulle upp imorse så det blev iaf sängen före 12. Knäppte på Harry Potter och halvblodsprinsen, men Fredrika somnade ganska fort :P Jag kort där efter.

Klockan ringde 6 imorse, men jag vaknade lite före det för Sotis kom och skulle gosa, tills Ida hoppade ner på golvet och fräsde. Hon verkar inte tycka om Sotis ibland, mitt rum är liksom hennes. Hon är jämt här! Haha :P Gosnöret mitt (:

Hoppade upp och käkade frukost. Gjorde oss klar sen skjutsade mamma oss till ABE, var där ganska tidigt men det gjorde ingeting :p Kvart över 7 kom Minibussen och hämtade oss sen åkte vi mot Vannsätter. Där hade vi halkbanan idag :) Grymt roligt var det! Sladda o ha sig :p Jag o Fredrika åkte samma bil, så det var skönt att ha någon man kände bredvid sig :)

Runt kvart över 11 var vi tillbaka i Bollnäs så vi gick hem till henne en sväng, sen kom hennes mormor o morfar och hämtade henne, så dom släppte av mig på ABE så pluggade jag lite :) Blev runt 2 timmar idag, klarade Fordonsfasen. Skönt! Satt med repetitionsfasen ett tag också, men höghammarelever kom in och började prata högt och så inne i rummet med datorerna för dom hade haft teori med Rosa, så då knäppte jag av och gick och pratade lite med Jonny ist :)

Har en dubbel lektion med honom 3 dagar innan uppkörningen, sen en timme precis innan uppkörningen så det är bra :D Nu tycker jag tiden kan gå fooort så jag får mitt körkort någongång ;) Tror jag ska ringa o flirta med pappa och säga att jag vill ha en bil i julklapp/födelsedagspresent. Tur man fyller år 10 dagar efter julafton ibland, då man kan kombinera julklappar o födelsedagspresenter :D Men ja, en bil tror jag inte att jag får iaf! xD Kan ju hoppas! Hihi.

Nu ska jag gå ner och äta, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Blir nog sängen tidigt iaf :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0