10 December.

Näe, nu får det bli sängen för mig, är helt slut! Tror verkligen att jag börjar bli sjuk, vilket inte kommer lägligt just nu då jag både har Teori och uppkörning inom kort tid, plus att jag börjar jobba nästa vecka. Visserligen är det bara 5 timmar i veckan, men jag har iaf någonting att göra, plus att jag får peeeeengar varje månad! Det är nog det som är skönast. Har några jobb att ringa på om jag klarar körkortet, så hoppas att det går bra på något av de iaf :)

Idag satt jag på ABE i nån timme. Sandå måleri kom dit mitt uppe i allt så jag kände mig ivägen så jag stack ist :p Dom skulle börja måla om idag och så skulle dom måla imorgon så det blir inge plugg på körskolan imorgon iaf e. Får plugga hemma ist :)

Efter jag hade vart på ABE gick jag ner och hälsade på Anki och Teresa på Glizz. :) Hjälpte Anki att prismärka lite ringar, kul att ha någonting att göra liksom :p Träffade Pillan en sväng också :) Gick till mammas jobb runt halv 3, satte mig och läste lite där i körkortsboken. Sen körde jag så åkte vi och handla och så. Ulla o Swempa stod och väntade på oss när vi kom hem så dom stannade ett tag och fikade och så.

Jag gick och la mig när vi hade ätit för jag var så trött o slut, sov någon timme och nu har jag ätit kvällsmacka o kikat på två avsnitt att Paradise hotell. Det är så patetiskt att det inte går att sluta kolla xD Illa, jag vet ;)

Imorgon kväll får vi se vad som händer, kanske blir att jag åker till Mallan o kikar på Idolfinalen :) Det skulle vara mysigt ;) Men sådant som märks imorgon :D

Nu ska jag knäppa på John Tucker must die o lägga mig :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0