13 December.

Dålig uppdatering i helgen, i know ;)

I Fredags blev det Idol o mys med brudarna hos Malin :) Väldigt trevligt. Synd bara att Erik vann, hade hellre sett Calle som vinnare. Men ja, finns ingenting att göra åt saken och alla tycker olika :)
Smaken är som baken - delad. Kom hem i ganska bra tid med tanke på att jag skulle upp tidigt dagen efter.

På Lördagen ringde alarmet klockan 7, då var det bara att hoppa upp och göra sig klar. Prick kl. 8 stod Jessica och Erica utanför och väntade på mig. Då bar det av mot Söderhamn och donken för dom skulle köpa frukost. Själv hade jag gjort egen frukost och tog med mig ;D Sen bar det av till S-svall. Var framme i Birsta City 10.20 så gick in och kikade runt i affärer då.

Gick över till IKEA och käkade lunch och gick även runt där inne. Jessica och Erica handlade lite så lämnade vi det i bilen och gick över till köpcentrumet igen. Där blev det lite shopping även för mig. Mamma hade satt över en slant så jag kunde köpa julklapp till Mattias och en till mig. Hittade två st till Mattias och köpte en tunika till mig själv, som jag tog som tidig julklapp för jag vela inte spara den till jul ;D haha!
   Köpte även två par leggings och ett nytt brottarlinne, fast mina egna pengar då. Jag hade lite kvar på kortet :) Gick runt i en massa affärer hela dagen. På vägen hem somnade jag några gånger, helt slut med tanke på att jag bara sovit 4 timmar. Men men :P

Var hemma vid halv 7 så slängde i mig lite mat då och la mig och kikade på film. Erik kom över på kvällskvisten, då spela vi kort med Mamma och Ubbe. Klockan blev nog 1 innan vi slutade :p Erik gick hem och jag gick upp och la mig och kika på film. Hann inte se så mycket förens jag somnade. Skööönt :)

Idag, Söndag klev jag även upp i bra tid. Klockan 11 ringde klockan, upp och klä mig, käkade lite frukost sen vid tolv kom Pappa och hämtade mig. Jag fick då köra så vi åkte till Gärdet och fickparkerade lite. Gick bättre med pappas bil än med mammas, konstigt nog :P Eller så är det för att mamma bara lägger sig i ;) (Men jag älskar dig ändå (; ) Pappa tyckte jag fickparkerade bättre än honom. Haha! Åkte ner på stan sen och inhandlade lite julklappar åt de äldre i släkten Östansjö. Vilket då blev till kusin Helena och Farmor. Hittade ingenting till Faster så pappa skulle kika på det :p

Gick till Lindex sen, så fick jag pengar till att köpa en BH - vilket var väldigt passande så alla mina gått sönder. Suck! Hade väldans tur också, det var halva priset för clubmedlemar idag, så fick en hundring över ;D Woho. Men det ska jag spara så jag kanske kan göra min julklapp till Pappa och Eva :) 
   Efter vi var klar åkte vi till Farmor och fika lite. Även Carina och Helena dök upp så blev massa prat och fika där då. Åkte vidare ut mot Elgiganten och kikade, sen åkte vi hemåt. Jag hoppade av på Ren och pappa åkte hem till Lottefors :p

Blev mat när jag kom hem, sedan dess har jag setat och kikat på film. Nu på kvällskvisten har jag även pluggat lite, det börjar närma sig nu och jag börjar få lite panik! Men ja, hoppas det går över ;) haha!

Nu ska jag hoppa i säng, klockan ringer kvart över 6 imorgon. Känns inte lockande, men jag får iaf jobba. Jobba = Pengar. Pengar = En väääldigt väldigt glad Tessan ;) Hohooo!

Så Godnatt och förlåt för den långa uppdateringen ;) Feel the pain bitches!
På återseende! ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

Ok :) kul, synd att det är i söderhamn bara ;)

2009-12-18 @ 18:11:37
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0