14 December.

Ja, imorse klev jag upp tjugo över 6. Dåligt jobbigt :P In i duschen (som var iskall för både M & U hade duschat) och göra sig klar. Pappa hämtade upp mig vid halv 8 så hämtade vi upp Mattias. Jobbade 8 - 13 idag. Gick bra tycker jag. Hade jääävligt ont i kroppen och ryggen när jag kom hem. Men upptäckte den största orsaken till ryggonten iaf, vilket jag inte tänker skriva ut här :p haha!

Blev även bestämt att jag jobbar i Söderhamn imorgon. Då blir det 7.30 - 12.30 ungefär. Alltså blir jag ledig nästa vecka. Lite tråkigt kanske men skönt också? Ja, jag vet inte vad jag ska tycka riktigt ;)

Mamma och Ubbe kom och hämtade mig när jag slutade och skjutsade hem mig. Vid 5 åkte vi och hämtade Mattias så följde han med hit och käkade. När vi hade käkat kom precis Hannah så vi gick upp på mitt rum och pratade lite. Sen spelade vi lite kort. Malin o Ida kom även förbi på en cigg och lite prat :)

Skjutsade hem dom vid halv 9 kanske, och jag körde. Nu har jag tråkigt :p
Ska gå ut och ta en ciggis sedan lägga mig och kika på tv / film och sova. Ska upp kvart i 6 imorgon. Bussen går 6.55. Bläää! Men ja :p

Har även fått ett till extrajobb som jag börjar på efter Jul :D Känns som att jobben bara regnar in nu, men jag klagar inte! Money makes me happy :D Det är tur man har snälla släktingar som hjälper till när man är i nöd (: Hihi.

Jaja, nog nu. Adjöss!

Kommentarer
Postat av: tessan

Va jobbar du med? =)

2009-12-18 @ 18:03:02
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0