18 December.

Ja, har vart dåligt med uppdatering, men det får ni leva med :)

Nu är det Fredag och helg igen, känns skönt men ändå. Jag gör ju inte så mycket annat om dagarna ändå så :p Jobbade iaf Måndag - Tisdag. Måndagen i Bollnäs o Tisdagen i Söderhamn. Trevligt (:

Annars har det inte hänt allt för mycket. Hade uppskrivning i Onsdags, och det gick bra (: Klara den iaf ;D Nu är det inte långt kvar! :p

Idag hade jag dubbel körlektion med Jonny. Två timmar blev det :p Sen kom Milla och hämtade mig så åkte vi ut på Dollar och Karlssons och kikade lite. Hämtade upp Mattias på Forsell's kl. 5 när han slutade och så heja jag på pappa :)

Får se vad som händer ikväll, inte allt för mycket tror jag. Det är så otroligt kallt ute så jag vill knappt gå ut och röka! Finns nästan ingen värme i det här huset längre. Jag har stängt dörren ut till "trapphuset" så får se om det blir nå varmare här uppe :p

Har även gjort ny header. Inte någon seriös dock. har inte så mycket bilder på datorn sen jag formatera om den så den där får duga så länge :) Nu ska jag gå och göra någonting annat en stund! ;D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0