19 December.

Ja, gårdagen slutade inte som planerat. Tänkte ta en lugn hemmakväll med film och så. Thomsson, Gurkan o Putte kom förbi vid 8 och vela att jag skulle följa med ut och åka en sväng. Slutade med att jag kom hem runt kvart över 2. Åkte runt och sladdade, träffade folk och kikade. Mycket trevligt :)
Grattis till Thomsson som fick körkort igår också (: <3

Idag klev jag upp vid 10, duschade och gjorde mig klar. Vid halv 12 kom Thomsson och Gurkan och hämtade upp mig, så hämtade vi upp Chrille. Sedan bar det av mot Falun. In till Rocky, Virre o Kent på kaffe o kladdkaka. Sedan fick vi med hela familjen till Bollnäs ;D Vi ungdommar åkte till donken o käkade lite sen bar det av hemåt. Rocky stannar kvar här i någon dag men Virre o Kent skulle åka tillbaka ikväll :p

Just nu sitter jag här bara, Pirates of the Caribbean - Svarta Pärlans förbannelse går på tv4 film tror jag det är, så den kanalen står på. Ida kommer hit om ett tag, får se om även grabbarna kommer tillbaka någonting :p Sådan som märks :)

Är även hundvakt för Mamma o Ubbe är hos Kicki o Lennart på "glöggfest" Haha :p Thomssom är chafför åt dom :p Så jag o Sassa är ensamma just nu (:

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Får se om det blir nå körning med Mamma eller Ubbe. Beror på hur pigg dom känner sig :p hihi.

Nu ska jag gå tillbaka till tvn igen.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0