2 december.

Bytte säng igår. Den jag hade var alldeles för mjuk så fick bara ännu mer problem med ryggen. Men ack så skön den var! Nu har jag iaf bytt till den som stod i gästrummet. Den är hårdare, och större så det är också skönt :p Hade ställt klockan på 9 imorse för jag tänkte kliva upp i tid sen åka till ABE med mamma o Ubbe när dom kom hem på lunch. Men ack, jag vaknade kvart i 12! Undrar om sängen var lite underbar ja?! :P hihi.

Idag blir det plugga hemifrån ist, jag tänker då inte gå ut i det här vädret. Jag bojkottar vintern och går i ide ist tror jag! Mycket varmare o skönare.

Nu ska jag sätta igång så jag får någonting gjort. Andreas ringde nyss och sa att min telefon har kommit tillbaka :p Hoppas den funkar den jäveln! Haha.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0