29 December.

Vart i Söderhamn o jobbat idag. Tiden går mycket fortare känns det som när jag är där o jobbar än i Bollnäs :p Kanske för att Filip, Micke, Åsa, Anders, Hasse o Möller är så roliga :p Vad vet jag ;) Hasse började spela The Refreshments när jag gick runt o sopade, då trivdes jag iaf ;) Haha! Gick bra idag iaf som tur var :) Var ju i Bollnäs o jobbade igår. Pengarna rullar in :) Nu vill jag ha efter nyår så jag får börja jobba på OK! Yeey. Jag vill flytta hemifrån!

Igår efter jobbet skjutsade jag runt mamma o Ubbe lite. Sedan hämtade jag upp Rocky o Chrille så följde dom med mig ner på stan och gick runt lite. Jag hittade ett par vantar på Åhlens iaf :) Skjutsade även hem Pillan o Hannah, men Hannah släppte jag aldrig av. Hon blev inte av med mig så lätt inte! ;) Var på utförsäljningen på gamla Konsum, hittade ett par leggings, knäpstrumpor och en tjocktröja där :) Farligt att vara på sånadär ställen alltså! Höhö. Blev en åktur på kvällen, Hannah o jag gjorde en nostalgitripp ;) Åååh, ge mig förra sommaren typ nyss! haha!

Nää nu ska jag byta från jobbarkläderna o göra mig klar :)
Puss!


5 dagar kvar nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0