3 december.

Setat på ABE i 4 timmar idag, lagomt trött i huvudet o ögonen nu :p haha! Ubbe kom och hämtade mig vid kvart över 3, så hämtade vi mamma på jobbet. Hemma nu igen, Thomsson skulle komma över o hjälpa mig att formatera om datorn, men så upptäckte mamma att det var fel skiva hon tänkte på. damp! Får ringa pappa ikväll o höra om han har någon så får han svänga förbi med den imorgon :)

Imorgon ska mamma o Ubbe till Söderhamn, till Ulla o Swempa. Jag har världens beslutsångest om jag ska följa med eller inte.. Kanske stanna hemma o flirta med mamma så jag får lite godis och så, kika på idol och mysa :) Får se hur jag gör :p

Nu är det snart mat, Fläskpannkaka :P Fast jag äter inte fläsket :D höhö.
Sen ikväll får vi se vad som händer :)

På återseende, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0