31 December.

Igår var jag ute o rände hela dagen! Skjutsade mamma till systemet vid klockan 1, sen till hennes jobb. Hämtade upp Erik så skulle vi åka o fika på Mr bean Coffeshop, men där var det så mycket folk så vi mötte upp Milla, Malin o Nathalie ist och gick på Roy's. Mycket trevligt :) Efter vi hade lunchat och så försvann vi åt olika håll. Milla o Erik åkte ut till Rusta, vi andra till Dollar :p Där blev det några fynd :) Jag skjutsade hem Mamma, sen åkte jag och mötte upp Nathalie o Malin på hemköp. Där handlade vi mat tills idag. Skjutsade hem maten, sen hoppa dom över i min bil så skjutsade jag hem Nathalie. Åkte och hämtade upp Rocky o Chrille så följde dom med till Rusta och kikade lite. Var ute och åkte lite bil sen men vi slutade hemma hos Malin :) Där bestämde vi att vi skulle dra på tranan, fick med Milla och även Yohanna. Blev hos Malin i några timmar, så kom Yohanna över, sen kom även Simon o Stucka.

Åkte neråt vid 10, åkte in på statoil, släppte av grabbarna sen tog vi ett och annat varv innan vi hämtade upp Milla och drog ner på tranan. Där var det rätt så bra med folk för att vara en Onsdag :) Blev kvar där till stängning, då åkte vi till Statoil. Milla hoppade över i Nickes bil så jag, Malin o Erik tog en raggarrunda sen skjutsade vi hem Erik. Jag o Malin flamsade runt lite sen åkte vi ut till Pizza express där Thomssons lånade bil hade lagt av, så vi skjutsade Jessi till Rengsjö sen hämtade vi upp grabbarna på stan. Blev en sväng på statoil då. Jag hjälpte Niklas att städa lite då det var folk som hade grisat ner där man sitter och äter. Skjusade hem Malin, Odde, Linn och Thomsson vid halv 4 kanske, var väl hemma vid 4. Då slocknade jag i sängen :p


Nu ska jag börja göra mig lite klar och packa allting tills ikväll. Malin hämtar upp mig kvart i två, då åker vi till Söderhamn och hämtar Yohanna på jobbet, sen till glössbo och hämta Simon och tillslut hämta Lina :) Sen åker vi till Malin och gör oss klar och käkar lite innan resten av gänger dyker upp för feest! :)

Nu ska jag börja göra mig klar :)
Puss och Gott Nytt År :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0