8 december.

Haft lite svårt att uppdatera då jag inte har någon internet på min dator, och mammas är så otroligt seg!
Skulle formatera om datorn i Söndags, så Erik kom över och gjorde det åt mig. Men sen försvann inställningarna till närverkskortet och massa skit. Lagomt less då ja :p Men det finns ju inte så mycket att göra åt det, så det är ju ingens fel iaf :p Men mamma hade tydligen fått lånat ett närverkskort av någon på hennes jobb, så ska vi sätta i det och ladda ner nya inställningar till mitt. Ganska frusterande att inte ha någon internet kan jag säga! hehe.

Nu ska jag diska, sätta igång en maskin tvätt sen städa mitt rum. Idag blir det lite läsning i körkortsboken. Gjorde klart att faser igår, otroligt skönt att ha dom klar! Kommer ju ändå sitta där och plugga tills jag har uppskrivningen, men nu känner jag mig inte lika pressad längre eftersom dom ska vara klar en vecka innan uppskrivningen, och jag har redan mina klara :D Nice! ;)

Jaja, uppdaterar kanske mer sedan om vi får igång internet, vilket jag håller tummarna på!
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0