9 December.

Ja igår gick jag och la mig i bra tid tyckte jag. Kikade på Sydney White och myste ner mig i sängen. Det sprack ju när Mallan hörde av sig :P Hann kika klart på filmen iaf, då var det bara att slänga på sig kläderna och sticka ut! Hon kom och hämtade mig så åkte vi till statoil en sväng, sen hämtade vi upp Erik. Milla kom också efter ett tag, sen åkte jag o Malin och hämtade Nathalie och ett tag därefter hämtade vi Fia :p

Lite senare åkte vi ut på spökjakt :D Erik fotade en massa och fick en massa orber på korterna, det var typ det enda man såg :p Dom blev så facinerade ;) Jag skiter i vilket, jag har hela huset fullt med spöken så jag har nog av dom här hemma :D Hahaha. Men ja.. Efter spökjakten åkte vi tillbaka till statoil, flamsade en masssa. Jag o Milla hjälpte Emil att städa lite. Haha!

Kom väl hem runt halv 5 tror jag det var. Då knäppte jag på Den där Mary o la mig i sängen, somnade efter ett tag iaf och nu är jag uppe igen :P Känns inte som att jag har sovit så mycket även fast jag iaf sovit någon timme :p

Nu ska jag göra mig klar och vänta på Milla, som säkert fortfarande sover den jäveln, så vi inte kommer komma iväg den tiden vi ska! SATKÄRRING - den var till dig Milla ;) Och den förtjänar du!!! :D

Får se vad som händer när jag kommer hem igen, blir iaf några timmar på fiket med Milla och efterlängade Robin som är hemma från Ume! Underbart (:

Puss så länge då :)


Just ja, Grattis till mig själv, Anna N, Tessan, Milla och en hel hög andra bruds på namnsdagen ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

TACK DETSAMMA :D

2009-12-09 @ 19:46:34
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0