Åldersnoja '

Ja, nu har det ju slagit om till 3 december, vilket betyder att det är EN MÅNAD tills jag blir 20! Jag börjar få lite smått panik. Åldersnojan börjar krypa på känner jag :p

Redan i somras börja jag känna mig gammal, mina chefer Anders o Anna kalla mig för gammelkärring för jag var så vimsig. När jag skulle gå till kylen gick jag till städskrubben o tvärtom. Dörrarna är bredvid varandra, men kyldörren var liksom grå o i annat material. Då är man vimsig.

Det var bara det jag tänkte säga. Jag vill inte bli 20, jag vill inte bli äldre! Baaajs!
Hihi. Jag är nog lite vimsig nu också. Men det är väl skojigt ibland, folk har ju roligt åt en iaf ;))

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0