Broken Strings '

Tänkte göra faserna hemma, eller repetitoinsfasen. Men tydligen så måste jag få godkänt på A, B, C o Fordonsfasen innan jag kan göra den på internet även fast jag har dom godkända på ABE. Ganska irriterande! :p Då tog jag böckerna så gick jag ned o plugga ist :p Hannah o Pillan kom förbi på kaffe o pepparkaka också :) Mysigt värre :) Pratade lite å så. Hannah stannade kvar när Pillan gick. Gick upp o gjorde inte alls så mycket :p

När mamma o Ubbe kom hem åkte vi och hämtade ut min telefon så skjutsade vi hem Hannah. Jag o Mamma åkte till Elgiganten för hon skulle köpa "Flickan som lekte med elden" så flirtade jag till mig brännskivor, så det har jag roat mig med hela kvällen. Brännt ut alla mina bilder! Över 10 gb. Håller fortfarande på :p

Imorgon ska jag ner på ABE och plugga en massa, sen kommer Thomsson o hjälper mig med att formatera om datorn förhoppningsvis (: Skulle ha gjort det idag, men det blev lite svårt när jag inte hade hunnit bränna ut alla bilder :p Tur att han ställer upp och hjälper mig, för jag har ingen koll på såntdära! :p hihi.

Sitter även och lyssnar på Svensk Hiphop, det var typ år och dar sedan! En massa minnen dyker upp. Bra som dåliga!

Nu ploppade en skiva ut också, har bara 4 kvar nu.. *suck* Hihi.
Nu ska jag fortsätta här,
 Godnatt o puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0