Somewhere '

Ja, ikväll blev det att jag åkte till pappa :) Han kom o hämtade mig när han slutade så följde med till Lottefors. Satt inne i vardagsrummet i värmen o pratade o myste med honom o Eva :) Pratade körkort, jobb o lite allt möjligt :) Sen fick jag för mig att jag skulle upp på vinden o leta upp alla mina gosedjur som låg i en säck där uppe - självklart längst in också! Det är så otroligt trångt där uppe alltså! Men jag fick ner den iaf ;D

Jag fick köra pappas bil in till Bollnäs :D Turbovolvon ;D wohoo! Fick beröm av pappa också. Eftersom han har kört typ en gång med mig innan, o det var ett himla bra tag sen! Så han tyckte jag var jätteduktig på att köra. Så klarar jag körkortet nu får jag nog köra hans bil på Julafton :D Hihi.

När jag kom tillbaka till mamma hjälpte pappa mig in med alla grejer jag tog med mig därifrån o det behövdes. Det var en stor säck med gosedjur, en pappkasse med kläder, en med filmer/böcker och en liten papperspåse med porslinsaker i :p

Vände upp och ner på säcken med gosedjur när jag kom upp till mitt rum o kikade igenom dom. Det ploppa upp så många minnen när jag kikade på vissa - kommer t.o.m med ihåg när/vart jag fått dom flesta ifrån! Sjukt jag vet, men jag äääälskar gosedjur! Dom är så mysiga (: Nu har jag packat ner vissa i säcken igen o behållt vissa uppe som jag ska ställa upp i mitt rum och i gästrummet. Mamma får säga vad hon vill, jag ska ha dom överallt ! ;) hihi.

Nu ska jag lägga mig och läsa. Har börjat läsa Harry Potter och Dödsrelikerna, igen. he he
Men ja, imorgon blir det pluggning hemifrån iaf. Får se hur det blir imorgon kväll. Mys blir det iaf! (:


Näe, nu blir det sängen!
Godnatt o puss!


Såhär såg det ut på min säng när alla gosedjur låg där!
Räknade dom och fick det 102 ist :p Haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0