Upptagen '

Dom främsta veckorna som kommer, kommer jag inte ha jättemycket tid över att träffa kompisar o umgås, tyvärr. Men jag ska försöka kombinera det så bäst jag kan! Men så kan det vara när jag håller på med körkortet, och nu är det inte långt kvar! Spenderar så mycket tid jag kan på ABE. Nu ska jag lägga manken i det här, jag kommer ju ihåg hur det blev förra gången. Nu jävlar ska jag få mitt jääävla körkort!
 
Så folk behöver inte bli sur om jag inte har tid att ses eller om jag är osocial. Det är bara i nån vecka till, sen har jag hur mycket tid som helst! Så nu vill jag inte ha några sura miner för att jag inte har tid att ses, då är det bara lika gärna att packa ihop och dra. Nu är jag less på att behöva få en massa skit!


Just ja, kanske ska bli städtant på Forsells också, lördagar mellan 9-13. Hahaha!
Men jag klagar inte! Lite extrapengar plus att jag har någonting att göra, o så får jag ju spendera lite mer tid med pappa, även om han också jobbar. Men då är vi iaf på samma ställe (: Underbart!

Nu ska jag ta en sista ryk, sedan gå och lägga mig. Äntligen! ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0