-

Gick väl bra idag på AF, men inte så bra som jag vela att det skulle gå. Får ingen praktik eftersom dom inte får ta emot praktikanter genom AF mellan 1 dec och 15 januari, plus att jag inte vart inskriven/arbetslös i 3 månader. Det suger ju inte lite heller! Bajs..

Thomsson och Chrille kom över på kaffe imorse, så dom tog sällskap med mig ner till AF eftersom Thomsson också skulle dit :p Så vi åkte med mamma ner :) Chrille satt och väntade på oss medans vi satt och prata med AF-människorna. höhö. När jag var klar satt även Hannah där :) Vi gick runt på stan ett tag när vi var klar där. Slutade på NK. Jag drack kaffe o dom andra åt. Käkade lite av Chrilles taco-tallrik när han inte orkade nå mer, men det var ju inte den godaste jag ätit direkt. Mr Bean's coffeshop, där jävlar kunde dom göra tacotallrikar!  Mums!

Vi tog bussen hem till mig vid halv 3, satte och oss spelade kort och så. Jag blev skitkonstig, började må jätteilla, blev skakis och frös som en idiot. Skitjobbigt.. Thomsson och Chrille gick hem vid halv 4 kanske och Hannah stannade med mig. Vid halv 5 gick hon till jobbet och sedan dess har jag legat i sängen och sovit i omgångar. Sitter jag upp snurrar det i huvudet på mig och det känns som att jag ska spy :s Grymt irriterande. Ett under att jag har kunnat seta såhär länge nu..

Hoppas jag mår bättre imorgon iaf. Då ska jag ta en promenad till ABE och kika om det finns någon plats kvar på riskettan, isf bokar jag in mig då så kan jag gå med Fredrika :) Roligare att ha någon med sig liksom.

Nu ska jag gå tillbaka till sängen innan jag ramlar av stolen "/ :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0