-

Idag har det inte hänt allt för mycket :p Klev upp o duschade o tog det lungt. Hannah skrev o fråga om jag skulle med hem till henne så då gjorde jag det :p hehe.

Har setat o kikat på tv lekt med datorn o lite sådant här :P höhö. Hon värmde sin pizza vilket luktade jättegott, medans jag käkade min milkshake :p Jag blev lite arg då =) hihi. Har snart dragit i mig en liter vatten på typ en timme också, så är lite kissnödig nu ;D hahaha!

Får se om man ska ta en promenad hem snart eller inte, får se hur det blir :p Ska inte gå hem allt för sent iaf :p hehe. Får se om man svänger förbi hos Fredrika o tar en ryk när jag ska gå hem. Får se ^^

Nu orkar jag inte skriva nå mer ;)
Puss!


Imorgon fyller mitt lilla gosnöre 2 år :D hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0