10 november.

Blev inge AF idag, det får bli imorgon ist :) Istället har jag setat på ABE i 3 timmar idag och pluggat körkort :) Även bokat halkbanan, och imorgon ska jag boka riskettan :) Det är på gång nu ;) Skönt :D Hade ju även körlektion med Johnny igår, och det gick också super :) Nu ska jag bara träna på att fickparkera ;p haha!

Thomsson stod utanför ABE och väntade på mig när jag gick därifrån så följde med han upp mot Komvux i nån byggnad där bredvid för han skulle på möte. Så jag satt och var social med honom tills han skulle in :p Även Chrille kom dit, så jag fick lite sällskap :D Vid 4 kvar han klar, så då gick vi hemåt alla 3 :p

Slängde lite mat i magen, Tacopaj rättare sagt, sedan skjutsade mamma mig till Fredrika för hon skulle ändå hämta Mattias på jobbet och skjutsa hem honom, sedan handla :p Hon hämtade mig vid halv 8, så hämtade vi Mattias och skjutsade upp honom på träning.

Thomsson och Chrille kom över på lite kaffe när jag kom hem, och nu sitter jag bara här.
Ska snart lägga mig och kika på film :) Är riktigt trött ikväll :p Sova tidigt med andra ord :)

Imorgon ska jag och Jessie gå och luncha på rehngården, sedan ska vi ner på AF :)
Får se vad som händer resten av dagen imorgon ;)

Jaja, nu får det vara nog.
Godnatt o Puss!


Ni är dåliga på att kommentera ;) hihi

Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om dagens outfit?

2009-11-10 @ 22:22:07
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Jessica

TESSIS, jag är så stolt ;P , kämpa på

2009-11-12 @ 09:26:48
URL: http://olt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0