13 november.

Tog mig en liten sovmorgon idag :p Vaknade runt 12 tror jag det var, sen låg jag kvar i sängen till halv 1 :) Klev upp då, gick ut och rökte och åt frukost :) Satte igång med städningen då, dammsög, bäddade sängen och slängde runt på Ida som alltid ska ligga ivägen :p haha!

Efter jag hade städat klart skulle jag slänga mig i duschen. Vårat avlopp i duschen har krånglat länge, så man måste stänga av den ibland för att det inte ska bli för mycket vatten, för då rinner det inte ner. Gjorde likadant idag när jag duschade, men när jag var klar var det fortfarande lika mycket vatten kvar. När jag kom ur duschen upptäckte jag att det var vatten i hela badrummet :p haha! Mamma hade tydligen rensat avloppet i handfatet igår, och då hade det blivit stopp i duschen xD Satt och torkade vatten och försökte rensa avloppet i duschen medans allt vatten var kvar. Men det blev bra till slut iaf, och allt vatten försvann :p haha. Swimmingpool i badrummet ;D haha!

Nu har jag käkat, gjort mig klar o även satt i löshåret :p Hade bara lust att sätta i det liksom :p
Samma färg än iaf, så mitt hår har inte blekt så mycket iaf, som tur är :p Hehe.

Ska försöka få tag på Fredrika nu så ska jag promenixa till henne. Kika på Idol och så där ikväll och mysa lite :)
Uppdat, kanske mer ikväll. Sånt som märks :)
Puss!


                               
Städklädsel :p                                            Löshåret isatt (:
Långkallingar och oversize kofta ;D


Kommentarer
Postat av: Den Bästa Grannen, (Lund)

Jag läser din blogg, detta är ju intressant :D

2009-11-16 @ 00:46:29
Postat av: Anna

Hej snyggskalle;) Ska du på 100 årskalas(rockfesten) på lördag oxå?:)

2009-11-17 @ 21:38:20
URL: http://annanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0