16 november.

Dålig uppdatering i helgen, I know..

I Fredags, gick jag som sagt till Fredrika. Kikade på idol, åt chips och snackade :) Emil o jag satt o sjöng med i låtarna, Fredrika höjde för att höra idolerna o Kalle skrek på oss att vi skulle låta dom sjunga ;D Så illa lät det väl ändå inte? ;) Hahaha! :p Thomsson o Chrille kom förbi dom med efter idol, dom var sugna på kaffe :p Blev "Skruva den som Beckham" på Tvn, så vi kika på den. När den var slut promenixa vi hem, blev lite äventyr då. Orkar inte skriva det här, det är för invecklat för min hjärna just nu =) Höhö.

Kom iaf hem vid halv 5 på morgonen kanske :p hehe.

Lördagen, spenderade jag hemma. Käkade o pratade med Mamma o Ubbe, sen kikade vi på Körslaget o dippade grönsaker :p Kan ju säga att rätt Kör vann iaf (: Lila regerar verkar det som ;) Hehe.
Efter körslaget satt jag vid datorn o dryga mig med Fredrika, sen bestämde vi att vi skulle ut o åka bil, men jag fick inte veta med vem :p När hon skrev att jag skulle gå ut packade jag över alla mina grejer i den andra jackan som var nytvättad, och upptäckte att nyklarna låg upp i väskan, men hade inte tid att springa upp o hämta dom, och med tanke på att klockan var 12-halv 1, tänkte jag inte på att mamma brukar släppa ut Sotis på nätterna.

Fredrika, Lingh och hans lillebror kom iaf och hämtade upp mig så skjutsade vi hans lillebror till Växbo o vi åkte in till stan igen. Åkte till Max för Erik vela käka, så jag o Fredrika hoppade ur för att prata med Emil, men jag hittade Yohanna o Malin ist :D Snackade med dom ett tag, o så kom även Sara, så sa hej till henne :)

Efter många om o men, krångel hit o dit med bilfärden släppte Erik av oss på stan. Där träffa vi Hannah, Ida, Jonny, Jocke o Markus. Vi tog med oss Hannah till statiol o resten åkte upp till Granberg tror jag :p Där blev vi ett tag, pratade med folk o hade oss (: Hannah var lite rund om fötterna också, vilket fick mig att mobba henne, hade ju inte vart elak på någon på hela dagen :p Förutom Erik i bilen då ;D

Promenixa hem med Fredrika för hon hade också glömt nycklarna, sen gick även jag hem till mig o Fyll-Hannah hem till henne ;p När jag kom hem upptäckte jag att det var låst på både fram o baksidan, så jag la mig i husvagnen xD Där värmen inte är på, så det var kallare än ute kan jag säga.

Igår, Söndag, blev det sängen hela dagen typ. Var så genomfrysen efter natten i husvagnen :p Följde med Thomsson till Preem, där träffade vi Jessie o Daniel och bestämde oss för att följa med dom till Max. Satt där ett tag sedan skjutsade hon hem oss igen. Jag la mig i sängen o kikade på film, där jag spenderade hela kvällen :p

Idag, har det varit ganska lungt. Vaknade runt halv 1, la mig o kikade på film då. Helt plöstligt ringer det på dörren, då vare Lund som kom o vela ha kaffe :p Så han blev kvar här ett tag. Jag diskade, så drack vi kaffe o snackade. Jag gjorde iordning pannkaks smet för jag blev sugen på pannkakor ;D Så Ubbe grädda pannkakor när dom kom hem, så stannade även Lund på lite mat. Blev soffan o kika på tv sen. Han gick hem efter ett tag o jag la mig o kika klart på filmen. Nu ska jag gå ner o ta en ryk sen blir det nog sängen eller sitta här och vänta på att Fredrika har tid att prata en stund (:

Nu blev det ett långt inlägg, jag ber om ursäkt ;)
Hoppas ni orkar läsa bara (:

På återseende,
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Vadå, hur mycket mobba du mig då? xD <3

2009-11-16 @ 21:33:03
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: simone

hon är sjukt bra. så jävla stolt :D hihi <3

2009-11-16 @ 22:21:48
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar: Jo, dom flesta kallar honom för Nelly eller Pärra. När jag nämner "Pär-Åke" brukar dom flesta fråga: Vem är det? :) Haha.

2009-11-17 @ 12:15:12
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0