18 november.

Igår kom Hannah hit efter att hon hade jobbat, så vi satt o snackade o så :) Vi promenera hem till henne på kvällen där vi gjorde kladdkaka och tjockade oss med det. Så hittade jag chips o ostkrokar, så det blev lite sånt också ;D haha!

Gick därifrån vid 11 så ringde Milla o gick dit en sväng då. Skulle bara gå förbi och säga hej, men blev kvar där o sov över. Satt och snackade och drack the o myste :) Kom väl i säng runt halv 3 kanske, satte igång en film då :) "Vad kvinnor vill ha" Den är ju så mysig, och Mel Gibson är så braa! :D Somnade runt halv 5-5 kanske, sen väckte Milla mig vid 7 så var bara att hoppa i kläderna då så skjutsade hon mig och hon åkte och jobbade. Skulle ha cyklat hem, men var inte allt för lockande när det pissregnade :p

Har lyckats hålla mig vaken hela dagen, otroligt nog. Har blivit några filmer men vafan :p Kommer ju iaf i säng tidigt ikväll :) Sköönt! Får ta och hoppa upp och åka till ABE imorgon o plugga lite, sen ska jag även träffa Tessan o fika med henne :) Det ska bli mycket trevligt :)

Har setat och letat gammal musik nu på spotify. Gjorde en egen lista till Backstreet boys. Även fast det var över 10års sedan dom kom ut, älskar jag dom fortfarande! :D Deras låtar är så himla bra! Nu på äldre dar förstår man ju vad dom sjunger, vilket man inte gjorde när man var typ 10 år ;D haha! Så nöter jag dom just nu :)

--> Backstreet Boys Spelningslistan om det är någon som är intresserad ;D höhö =)

Nu ska ja gå ner och kika om det finns någonting att äta så jag inte somnar här :)
Får se om det kanske blir någon promenad med hunden senare. Har så ont i ryggen så får se om det blir av.

På Lördag ska jag på 100års fest (rockfest). Ska bli mycket trevligt. :)

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0