19 november.

Helt otroligt, somnade före 11 igår och sov till 10 idag, så har sovit ungefär 11 timmar inatt :) Det sjuka är att jag redan är trött! :o

Klev alltså upp vid 10, gick ner och hoppade in i duschen, gick upp och klädde på mig och borstade håret sedan gick jag ner och käkade frukost. Mamma och Ubbe kom hem på lunch så åkte med dom ner på stan och skulle gå in till Anki på Glizz och vara där tills Tessan hörde av sig. Men Anki var ledig så pratade med Theresa ist :) Det var lika trevligt det :D

Vid halv 1 hörde Tessan av sig att dom var på Krokanen så gick och mötte dom då :) Hon bjöd mig på fika, Tack så mycket! :) Satt och snackade och så. Längesen vi träffades nu, så det var på tiden! :) Följde med henne till Guldfynd sedan till Åhlens.

Vid halv 2 när hon skulle åka upp och hämta Patrik gick jag till ABE och satte mig och pluggade :) Gjorde klart B-fasen och hade 5 fel från att klara C-Fasen, men då gav jag upp :p Hade ju iaf setat där i 3 timmar liksom :P Bokade även riskettan :) Hämtade min cykel som jag lämnade kvar hos Milla igår morse, så cyklade jag hem. Blev mat då sen satte jag mig vid datorn :)

Thomsson kom förbi och skulle kika på Mammas pojkar, men han somnade i min säng den busen :p Själv satt jag på golvet och sorterade in gammalt skolmaterial i en mapp. Kan vara roligt att ha kvar (:
Lund kom förbi han också och Thomsson gick hem. Sedan dess har jag o Lund setat nere o pratat och så.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, är så himla trött. Hoppas man somnar tidigt ikväll också :))
Imorgon kommer Malin o Yohanna hit och äter lite mat med mig :) Det ska bli mysigt, längesen vi umgicks bara vi 3, så det ser jag framemot. Milla kommer även på kvällen, så då blir det lite planering :)
Har fyllt på mobilen nu också, skönt med pengar igen! Fick lite pengar till helgen också :) Tack pappi <3

Jaja, nu ska jag göra mig klar för sängen.
Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0