21 November.

Igår umgicks jag med Malin o Yohanna. Underbart trevligt :D Inte skrattat så mycket på vääldigt länge! Vi 3 går inte ihop liksom, vi bara skrattar åt varandra. Men så ska det vara :D

Jag lagade mat åt oss och mamma, så satt vi och snackade och myste. Åkte till Fredrika sen för jag skulle lämna en plattång och sminka henne, så vi kikade på idol där :) Äntligen åkte Reza ut! Nu är det bara favoriterna kvar, hoppas Calle går långt! :D Han är min absoluta favorit :)

Skjutsade ner Fredrika och Emil till sportin vid kvart över 11, sen tog vi ett varv. Åkte hem och lämnade våran bil så kom Martin in med Simon och deras bil så vi tog den ist :) Åkte några varv och kikade, pratade sedan åkte vi hem. Då gick jag över till Chrille och snackade med honom och Thomsson ett bra tag :)

Hem till sängen sedan, då ringde Fredrika så pratade med henne i en timme :p Pratade även en sväng med Emil och med Kalle :) Roligt man kan ha åt fulla människor :D


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar och käka någonting. Vid 6 ska jag åka upp till Erica där vi ska förfesta lite. Amanda, Alex och Camilla ska även komma dit. Sen kommer mamma och skjutsar oss till Dönje, där blir det Rockfest och en massa folk! :D Jessicas bror Marcus och hans band ska spela, och så ska även Simon vara DJ, ska bli kul att träffa han igen. Det var längesen (:

Hoppas på en trevlig kväll iaf! Även Anna ska ju dit, och henne har jag inte träffat sen studenten tror jag, så det ska bli extra roligt! :D Kamran åker nog också med, men ska nog låna mammas för har ingen lust att ha systemkameran med mig på fest liksom :)

Jaja, nog skrivet. Nu ska jag gå ner och hoppa in i duschen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul det var att träffas igår igen sötnöt! Får klappa ihop en fika nån dag tycker jag<3

2009-11-22 @ 16:02:25
URL: http://annanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0