29 november.

Inte blivit nå uppdaterat i helgen. Knappt setat vid datorn :p Kan skriva vad som har hänt lite kortfattat :p

Fredag: Hemma o tog det lungt, städade och kikade på Idol. Milla kom o hämtade mig vid kvart över 10 - halv 11 så hämtade vi Malin sen drog vi till bror och umgicks med han, Gussman o Persson. Åkte därifrån vid 1, ner på statoil och tog en "nattcigg" men blev kvar ett bra tag! haha. Jag o Milla skjutsade hem nån kille o så Ida. Tillbaka till statoil då, spelade fotboll med en tomflaska klockan 4 på morgonen. Sen blev det hem till sängen!

Lördag: Klev upp kl. 10 och käkade frukost. 11 kom Jonny och hämtade mig så åkte vi ut och körde lite :p Tillbaka vid kvart över 12, tänkte lägga mig och sova nån timme då men kunde. Helt slut i kroppen och så, kändes som att jag började bli sjuk. Vid 2 kom Milla o hämtade mig, så hämtade vi Nathalie. Upp till Malin, snacka, mysdrack, gjorde oss klar och käkade. Runt 7 halv 8 drog vi till Patrik där förfesten var. Träffade massa trevlig folk. Även Tessan, Krille, Clas o Badis kom dit. Trevligt att träffa dom för en gång skull också :D Ner till Tuppz vid kvart i 11, slapp stå i lång kö också, skit nice! Där inne bjöd Gussman oss brudar på en varsin shot. Amanda vela inte ha så jag drog i mig hennes också. Sen röjde vi hela natten och det slutade på max inatt. Sen skjutsade Fia hem mig eftersom jag inte fick gå för Milla :p haha!

Idag, Söndag: Mamma kom och väckte mig halv 4, för då tyckte hon att jag inte behövde sova längre! Haha. Sen dess har jag setat nere i soffan o kikat på Dirty Dancing med mamma o Ubbe, sen legat i sängen och dött. Nu ska jag gå ner och ta mig någonting att äta o sno lite cola ;D Nice! Kvällen spenderas i sängen, självklart. Soooova!

Imorgon får vi se vad som händer, måste plugga lite iaf :) Nu är det nära ;) Hihi.
Puss!


Tack till alla som var med igår, helt sjuk kväll! :D

Kommentarer
Postat av: tessan

det var roligt å träffa dig med ;) därför ja kom <3

2009-11-30 @ 10:56:33
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0