8 november.

Fredagen var en mycket jobbig dag. Tur att man har vänner! Kvällen spenderades med Fredrika, Thomsson o Emil. Satt o mysdrack o hade trevligt :) Skönt att få tänka på något annat! Kom väl hem vid halv 6 på Lördagsmorgonen ;D

Lördagen var lugn på dagen, så kom Mattias o Spraklet o kikade på fotboll med Ubbe, sen kom även Lund o kikade. Mamma lagade mat så vi satt o snackade vid matbordet ett bra tag. Amanda kom under tiden också, min efterlängtade Amanda! Senare kom även Fredrika så vi promenerade i regnet till Ante :) Där var han, Tobbe, Tobbo, Danne o två andra småbrudar. Piggy kom efter ett tag och så kom även Pia :p Jag gick över till Jessica en sväng o hälsade på och myste med Dolly, hennes kattunge ^^ Mycket fin liten misse :p

De flesta drog efter ett tag så jag, Amanda, Ante, Tobbe och Tobbo satte oss och kikade på film. The Hills Have Eyes 2, var ett tag sen man såg den :p hehe. Amanda och jag promenerade hem efter det, väl hemma la vi oss och kikade på That '70s show o låg och prata. Somnade väl runt 4 kanske. :p

Idag klev vi upp runt 1 :p Käkade frukost, sen åkte Amanda hem :p Pappa kom och hämtade mig vid kvart i 3 så åkte vi till farmor. Där bjöd hon på mat, Revbenspjäll och hemmagjort potatismos. Bara hon som lyckas med det, och det är så grymt gott! :D Blev även lite tårta, bullar o kakor. Pappa fick även en tavla av mig och Mattias som jag satt och pysslade på i PS igår (: Han blev glad iaf, det som är huvudsaken :D

Kom hem för ett tag sedan, får se vad som händer ikväll :) Ingenting planerat iaf. :p
Imorgon ska jag ringa på arbetspraktik, som Anki har fixat åt mig. Snäll hon är min favorit Anki :D hihi.

Nu ska jag syssla med något annat :p
Puss!


Saknaden blir större för varje dag som går,
du kommer alltid finnas i mitt hjärta Dino <3

Kommentarer
Postat av: manda

jättemysigt att träffa dig! =D <3

2009-11-18 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0