9 november.

Ställde klockan på 11 idag, men lyckades ju somna om igen, smart som jag är! haha :P
Klev upp vid 1, gick och duschade sedan ringde jag Jonny om körlektioner. Lyckades få en idag kvart över 5 :D Så det var ju bra ^^ Sedan ringde jag Lillian om arbetspraktik, och det gick också bra (: Ska gå in på arbetsförmedligen imorgon och kika hur länge man får ha praktik så ska jag ringa henne igen så ska vi träffas och planera lite :) Så jag hamnar nog i kondotoriavdelningen på symfoni, göra bakelser och tårtor och sånt :D Det ska bli mycket spännande! Hoppas det löser sig med AF och så bara :) Äntligen får jag göra någonting jag vill göra ;) haha! Inte för att jag inte vela jobba som servetris/bartender i sommras men :P höhö.

Nu ska jag gå ner och äta någonting tror jag :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Det är bra de Tessan! (Y) ^^ Hoppas du fortfarande på att Vera ringer in dig något nu fram mot jul då? (:

2009-11-09 @ 20:39:48
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Hannah.

Sv: Okej, men det visste faktiskt inte jag. ^^ Haha. Men hoppas hon ringer in dig något i alla fall! :D <3

2009-11-09 @ 23:23:02
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0