In to the night '

Lyckat liksom, somnade före halv 11 igen, kände mig jätte duktig. Vaknade runt 1 och nu är det omöjligt att somna igen! Milla ska komma förbi på en cigg och lämna mina chips (hihi) så hoppas jag kan somna efter det :)

Blev ingen städning ikväll heller, gör det imorgon. Fastade framför datorn o pillade på Millas header. Hon blev glad och nöjd iaf :p Är ni nyfikna hittar ni hennes blogg här. Satt även och sorterade och tog bort en massa dikter jag har på datorn. Inte för att dom tar mycket plats, utan för att jag har samma dikt överallt liksom :p haha!

Jaja, nu ska jag vänta på att hon skickar att jag ska gå ut,
hoppas på sömn sen!

Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0