Words from the heart '

Man ställer upp och ställer upp, och vad får man tillbaka? Ingenting.
Jag är så less på att alltid vara för snäll och inte säga ifrån.

Har man inte tid att ses, får man bara skit.
Hör man inte av sig, får man bara skit.
Så fort man är med någon annan, blir dom sur.

Vad ska man göra för att folk ska vara nöjda?
Låsa in sig i en skrubb och inte visa sig ute?

Jag är så less på att alltid behövas finnas till,
även fast det är det bästa jag vet. Att hjälpa mina kompisar.

Men ibland blir det bara för mycket, jag behöver ha hjälp jag också.
Det finns så mycket som behöver komma ut, men ingen verkar vela lyssna.



(Ingen behöver ta åt sig, jag skriver bara av mig!)


Kommentarer
Postat av: Hannah.

Jag älskar dig! <3

2009-11-13 @ 10:06:21
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag finns här för dig!

Jag älskar dig, du är mitt hjärta!

<3

2009-11-13 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0