-

Blev inge plugg till körkortet idag. Hannah o Jessi kom på besök så fastnade framför tvn, jag käkade lite sen tog jag sällskap med dom till Bonden för jag skulle hälsa på Pia päronpung ;D haha! Det var trevligt :) Hon bjöd på lite fika ;) Hihi. När hon, Emma o Ida skulle upp till Heden på dansträning cyklade jag till Hannah :) Thomsson kom också en sväng, men han åkte ganska fort igen :P Skogsmullen ^^ :) Satt o kika på tv o snackade lite :)

Har precis kommit hem typ, nu blir det sängen o läsa lite. Lånade med mig "När jag hör din röst" , som är andra boken i Twilight sagan. Alltså, "new moon" :) Tänkte läsa om den innan filmen kommer på bio. Visserligen kommer inte filmen förens en månad, men ändå :)

Jag ska vara duktig att ställa klockan också, så jag inte sover lika länge imorgon. Ska försöka plugga i nån/några timmar o så ska jag städa ut alkoven så mamma kan pyssla på där inne i helgen då både jag och Ubbe åker ner till Uppsala :)

Ska blir riktigt roligt att komma dit. Träffa Niklas o Fia, vilket det var ett tag sedan jag gjorde. Eller, Niklas var ju upp i somras, men Fia var det jättelänge sedan jag träffa :p Ska försöka träffa Kusin också, som jag inte träffat sen min student! Henne saknar jag :)

Jaja, nog skrivet nu.
Natti natti :) Puss!


-
Grunden till svartsjuka är rädslan att förlora den man älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0