12 oktober.

Har varit lite dålig uppdatering i helgen. Men har knappt setat vid datorn, o när jag väl gjort det har jag bara kikat igenom BDB o Facen typ :p

I Fredags umgicks jag med Fredrika, Thomsson, Chrille o Rocky iaf :) Satt här hemma med Mamma, Ubbe, Ulla o Swempa. Runt 11 gick vi ner på stan o träffade Fredrikas 3-männing och Hannahpytteliten ;) Dom gick in på Sport In o jag och Fredrika fortsatte mot statoil. Stod där ett tag, träffade på Matte, Arve, FP o Käcken. Även Yohanna, Simon o Alex :) Gick ner mot stan igen runt 12 o mötte upp Emil igen. Så väntade vi så jag fick träffa Pernilla en sväng. Gick hemåt sen, eller, mot Fredrika. Jag sov över där :)

Klev upp runt halv 10 på Lördagen, drog i oss lite frukost så gick vi hem till mig. Jag skulle ju göra en tårta till Tessan's pojk som fyllde två igår (söndag) Blev rätt så nöjd med den, med tanke på att jag inte direkt har sån erfarenhet av att göra barntårtor :p haha! Fredrika höll mig sällskap medans jag gjorde tårtan. Sen kom även Rocky o Chrille.
Pappa kom o hämtade mig runt halv 2. Så åkte hem till honom då, så slängde jag ihop en tårta åt honom också, eftersom vi skulle ha kalas för honom då :)

Kvällen umgicks jag med Fredrika o Thomsson. Blev fotboll med Ubbe o Swempa. Sen efter fotbollen kom även Chrille, Rocky o Lund och gjorde oss sällskap :) Satt o spelade kort o snackade med Mamma o co :p

Idag har det bara vart slappdag. Vaknade tjugo i elva av att Thomsson o Chrille hoppar på mig! Rocky var iaf snäll o satte sig i fotöljen :p Trevligt uppvaknande liksom, eller inte :p Hade knappt sovit något heller :p haha!
Sen har jag bara umgåtts med Fredrika. Hon åkte runt 7, senare kom Erik o kikade på film med mig. Även han har gått nu för ett tag sedan. Nu blir det sängen o en film kanske. Är sjukt trött!

Williams tårta :)




Pappas tårta :)
(dock gjorde jag inget seriöst på pappas)


Nog skrivet nu, blev en hel del :P haha!
Godnatt, Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Hannah.

"Runt 11 gick vi ner på stan o träffade Fredrikas 3-männing". Glömde du inte att du träffade Hannah Pytteliten också? (A) Haha. <3

2009-10-12 @ 00:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0