13 oktober

Sitter hemma hos Hannah nu :p Jag och Thomsson åkte hit å ska kika på film (:

Vaknade upp hos Hannah idag, käkade frukost o gjorde oss klar, sen gick vi ner mot stan för hon skulle jobba, så jag gick till Anki inne på Glizz och var där i lite mer än en timme. Gick till Palladium sedan o pratade lite med Veronika. Tina hade precis slutat då, så tog sällskap med henne till Karlslund. Jag gick hem o hon gick till sin mamma :p Thomsson kom när jag kom hem, så gick vi till Pizza Express o käkade lite, sen följde jag med honom o jobbade i Lenninge. Åkte lite traktor xD Hahaha! Tog ett tag innan vi kom hem för han är lite klantig. hihi.

Kom hem, hyrde film sen bestämde vi oss för att åka till Hannah o kika, så nu sitter vi här ;D
Nu ska jag vara social med dom här töntarna.

Uppdat. kanske när ja kommer hem ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Jag är ingen tönt! ;D <3

2009-10-13 @ 21:12:30
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja det tycker jag verkligen att du borde göra! Söndag kanske? :)

2009-10-15 @ 22:06:24
URL: http://pianyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0