18 oktober.

Sitter och diggar Rebelution - Feeling Alright just nu, den låten har verkligen fastnat på hjärnan. Kan lyssna om o om på den utan att tröttna :)

Igår blev det utgång, för första gången på över en månad :p Gick ner till strandrestaurangen o krashade Palladium/Golfrestaurangens personalfest ;D Haha nejdå! Jag gick dit ungefär 45 min innan vi skulle till tranan, så satt där med dom o pratade o skrattade :p Härligt gäng :)

Tranan sög till att börja med, men det blev roligare o roligare ;D Dom körde gamla rock klassisker också, dansade o sjöng som dårar :p Första gången Hannah var på "18-års tranan" också. Roligt roligt ;)

Snart hoppas jag att jag får lite mat i magen, är lite hungrig nu. Tacopaj står på menyn :) Käkade tacos igår, så blir tacopaj idag för vi hade så mycket köttfärs över :) Sedan får vi se vad som händer, ska försöka få mamma till att klippa mina toppar. Får se om det blir av. :p

Nu ska jag sätta mig o leka med en ny header, min är något tråkig :p haha!
Puss!

Ibland förstår jag mig inte på dig.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Bara för jag inte är ut nå ofta. ^^ Men kanske blir ändring på det nu, vem vet. ;D Haha. <3

2009-10-18 @ 20:32:56
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0