20 oktober.

Idag var jag duktig och klev upp kvart över tio, även fast jag låg o läste till halv 4-4 imorse. Kommer inte riktigt ihåg hur mycket klockan var :p hehe. Blev så inne i boken så glömde bort hur mycket klockan var. hehe.
Dagen annars har spenderats i fotöljen eller i sängen, med boken självklart. Nu är den utläst också :p haha! Får börja på 3an nu då, för jag vill bara läsa mer o mer! Man blir verkligen fäst vid Twilight böckerna. Dom är nästan bättre än Harry Potter, o då är det verkligen illa eftersom jag är helt lost på Harry Potter böckerna! ;) haha!

Har precis duschat nu, så dra på mig lite myskläder sen börja läsa i 3e boken tror jag :) Lät som att Thomsson skulle kika förbi en sväng, kanske Chrille också? Sånt som märks :)

På återseende!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0