22 oktober.

Har nästan packat klart allting nu. Är bara duschgrejer o sminket som ska ner. Mamma o Ubbe kommer hem snart, då blir det mat direkt hoppas jag. Jag är hungrig! haha. Runt halv 6 åker vi. Skulle behöva panta lite flaskor/burkar också, eller om jag får pengar av mamma. Får se hur det blir. Köpa sig lite färdgods, är ju en bit till Uppsala liksom :p hehe.

Inatt läste jag ut 3e boken i Twilight serien. Ska börja på 4e idag. Får se om jag läser lite i bilen kanske, men jag kanske skulle köra också, så får se hur det blir ^^ hehe. Läst ut två av Twilight böckerna sen i Måndags kväll. Jag kommer få panik att inte ha något att läsa på kvällarna när jag läst ut sista boken. haha! Får väl nöta filmen då, vilket jag redan har gjort ett x antal gånger ;) hehe.

Nä, nu ska jag gå ut o ta en cigg och öppna grindarna åt Mami!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0