23 oktober.

Nu sitter jag hemma hos Niklas. Han är och jobbar och jag roar mig här hemma. Vet inte när han slutar heller, men han har träning med bandet ikväll också, kommer inte ihåg när. Jag blir väl själv här hela dagen :p Om inte Ubbe ringer o frågar om han ska hämta mig så jag följer med till Fia :p Men där håller dom på och bygger om köket, så jag blir väl bara ivägen kan jag tänka mig :p

Jag körde nästan hela vägen till Uppsala igår. Var väl kanske 2-3 mil kvar när Ubbe fortsatte köra. Väldigt skoj, och det gjort otroligt fort att komma ner kändes det som, även om det tog lite över 2 timmar men ändå :P Åkte till syster när vi kom fram, sen kom Niklas och hämtade mig där så åkte vi hit.

När vi kom hit visade han mig Hugo, hans orm :p Jag höll t.o.m i den! Det är jävligt bra för att vara mig eftersom jag hatar ormar :P Men det kanske har gått över nu, för den var otroligt len o härlig :p Hehe.

Nu ska jag ta mig en macka eller så, sen tror jag att jag knäpper på That 70's show. Niklas har alla säsonger, så jag nöter väl igenom dom nu när jag är själv ;) hihi.

Puss o på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0