24 oktober.

Jag och Niklas vart Gränby centrum och shoppat idag :p Hittade en oversize kofta, en skjort-tunika, en vanlig tunika och ett grått baslinne :) Fick med mig Niklas iaf, som tur var ;D hihi. Körde driven på Donken o köpte lite mat sen åkte vi hem till Fia o käkade :)

Nu sitter vi och väntar på att tiden ska gå, ska iväg och äta på restaurang med Ubbe, Fia o Richard, så jag passade på att låna Fia's dator och uppdatera lite :) Får se vad som händer efter vi har käkat. Ska försöka få tag på kusin iaf, som inte vill svara när man ringer :p hehe.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, sådant som märks :) Får se om vi åker hem imorgon eller på Måndag också :p

Nu ska jag vara social här,
Puss o på återseende!



Saknar mina små vänner hemma i Bollnäs :')

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Och jag saknar dig! :O KOM HEM! ;) <3

2009-10-24 @ 17:16:11
URL: http://hannahpytelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0