3 oktober.

Mamma kom o väckte mig kvart i 1 idag o sa att jag hade främmande :p haha! Thomsson o Chrille var ute o hjälpte Ubbe att lägga plattorna som vi ska ha husvagnen på, så jag gick ut o satte mig o kikade när dom arbetade :) hihi! Mamma o jag åkte ner på systemet o inhandlade lite öl till grabbarna, som dom blev glada över :D Ska gå ner o kika på om hon vill ha hjälp med maten nu, eller så går jag ut o kikar på grabbarna igen ;D haha!

Får se vad som händer idag. Många ska på tuppenz, så det blir väl ganska dött på tranan kan jag tänka mig. Blir bara värre i förskylningen igen också, så känner mig inte allt för pepp. Får väl se hur det blir. Kanske umgås med grabbarna ist, eftersom dom lanar hos Chrille :p hihi.

Igår åkte jag upp på granberg o umgicks o drack lite. Snackade o tog det lungt. Vid halv 2 kom Milla o hämtade mig så åkte vi på max o käkade, skjutsade hem Tobbo o Tobbe till Lottefors, o Ante till bonden. Sen skjutsade hon hem mig :) La mig då o somnade typ direkt :) Sköönt!
Fick även träffa min efterlängade Amanda igår! :)

Jaja, uppdat. kanske senare igen :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: jonas

Nej nej nej. Så kan man inte göra. Man måste ha något att se fram emot (:

2009-10-04 @ 10:58:44
URL: http://joonaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0