31 oktober.

Nu har jag gjort det lite mysigt inne på mitt rum. Städat, bäddat sängen o tänt en massa värmeljus :) Ska gå å kika om jag hittar nå mer lyktor så kan jag tända fler :D hihi.

Igår blev det bandy med Hannah o Fredrika :) Bollnäs - Sirius. Bollnäs vann med 6-3 ;D Skönt! Så nu kan man mobba Ubbe eftersom han hejade på Sirius ;) Haha! Sen gick vi ner till stan igen. Fredrika gick o köpte mat, jag o Hannah gick till Statoil o käkade hamburgare ;D Träffade på Matte där, sen kom även Thomsson. Träffade även Pecka, Jocke, Mackan, Ante o lite annat folk :p Fredrika kom tillbaka igen hon också (:
Johanna kom o skjutsade oss till Stagårn, men där var det ganska dött så vi åkte tillbaka igen.
Kom väl hem vid halv 4 eller så :p Haha!

Idag vaknade jag vid halv 2, klev upp o åt sen skjutsade Mami mig till Jessie. Hjälpte henne med håret tills ikväll. Hjälpte även henne att städa lite, o så snackade vi lite =) Trevligt (:

Får se vad som händer ikväll, umgås med Fredrika blir det nog, kanske kommer nå annat folk också? Blir inte utgång iaf, skönt! Hihi.

Nu ska jag gå å leta ljuslyktor :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0