4 oktober.

Idag har det inte hänt så mycket. Thomsson, Lund o Chrille har vart här o spelat kort o druckit kaffe med mig :p Nu pratar jag med Fredrika i telefon (: Ida kommer o hälsar på mig ikväll :D Det ska bli roligt, inte träffat henne på år o dar! Hihi.

Igår kom Ida hit o kikade på Körslaget med oss, sen kom även Thomsson o Chrille en sväng, så följde vi med dom över till Chrille där även Lund var :p Sen drog vi ut o busade lite, o Ida åkte hem. Kom hem vid 2 halv 3 kanske, satt vid datorn ett tag då, sen gick jag o la mig. Fick sovsällskap av Sassa o min myskatt! Mysigt värre (:

Nu ska jag gå ner o tjata på mamma att jag är hungrig!
Puss!


Grattis till
Viktor på 18 årsdagen,
Peter på 26 års dagen o till
Sanna på 20 års dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0