5 oktober.

Vill börja med att säga Grattis till min pappa som fyller 48 år idag! :D

Dagen har spenderats med Ida. Cyklade ner på stan, jag köpte mig en halsduk, myysig var den! Hihi. Satte oss på krokanen o drack lite kaffe, sen gick vi runt i lite andra affärer. Cyklade hem runt 4, snackade lite o drack kaffe igen :p haha! Käkade lite, sen kom Thomsson o gjorde oss sällskap, så kom även Chrille :p

Ida åkte vid 7, så vi fortsatte spela lite kort, sen gick vi upp o kikade på film. Cry wolf, inte lika bra som den verkade på trailern! Kan inte direkt kalla det för Thriller heller.. Men vilken skräck/thriller film i dagens läge är läskig liksom? Haha!

Nu ska jag gå ner o ta en macka, göra lite the sen lägga mig o kika på tv.
Sova tidigt ikväll tror jag, fick inte så mycket sömn inatt eftersom Ida tog upp mer än halva sängen! Hahaha!

Jaja, nog skrivet.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Den Bästa Grannen, (Lund)

Det är så roligt att läsa din blogg, vet inte varför, men det är det :D

2009-10-06 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0