13 April

Varit rätt så dålig uppdatering nu, men det är ni van med ;) haha! Ska bättra mig :)
Helgen spenderades med min älskade Malin, men jag klagar inte :) Hon är så söt min lillavän ;)

I Söndags satte jag mig ute i solen när jag hade vaknat. Mallan o Danne kom på eftermiddagen, sen kom även mamma o Ubbe hem. Vi tog bilen o åkte till Picasso för Malin o Danne vela äta, så kom även Linn dit för vi skulle till Söderhamn efter det för Linnsan var sugen på Donken :) När vi var klar på picasso åkte vi och hämtade mat på Take Off åt mamma o Ubbe sen åkte vi mot Söderhamn. Thomsson vela också följa med så Linn åkte med honom. Jag o Malin tog bara en milkshake medans Thomsson o Linn käkade. Tog något varv i Söderhamn sen åkte vi hemåt. Jag lämna av Malin o Danne hemma hos mig, även bilen så hoppade jag över till Thomsson o Linn. Åkte något varv här i Bns sen åkte vi upp till Linn. Kikade på Wipeout, Ballar av Stål o 50 first dates. Bäsen kom även o gjorde oss sällskap :) Bäsen åkte efter ett tag, så runt halv 12 åkte jag o Thomsson ner på statoil, där vi mötte upp Bäsen igen. Dom käkade lite, sen åkte vi runt o kikade på lite konstiga ställen. Haha! Runt 1 skjutsade Thomsson hem mig, så blev det film o sova.

Måndagen hoppade jag upp o åkte med Pappa till jobbet. Han skjutsade mig till mammas jobb runt 12, så hämta jag upp bilen. Hämtade Malin så åkte vi ut till Fia o satte oss i solen och myste. Jag o Fia hade även snöbollskrig. Måste ju passa på medans den är kvar liksom ;) Haha! Åkte in igen vid 20 över 3 och skjutsade hem mamma o Ubbe. Sen bar det av upp till Linn en sväng. Malin fick lite kläder av henne o jag fick även en väst :) Asnöjd! Åkte ner på stan sen för Linn skulle på såfin. Hittade ingenting så åkte hem till mig så åt jag och Malin litegrann. Städade bilen efteråt, det var väldigt behövligt om man säger så. Bytte även däck. Jag bytte ett, men eftersom våran handbroms inte funkar vela Ubbe göra det själv. Satt i solen o myste ist. Stack upp till Linn efter det, skjutsade även hem Malin. Jag o Linn satte oss o målade lite naglar och kikade på film. Stack ut en sväng på kvällen, åkte runt och hade trevligt. Åkte även med Gurkan en sväng, trevligt :) Kom hem runt 1, somnade ganska fort.

Skulle upp o jobba idag men vaknade inte av klockan :s Får ta det imorgon ist :) Skjutsade ner mamma till jobbet när hon hade varit hemma på lunch, så hämtade jag Malin så följde hon med ner på arbetsförmedligen för jag skulle lämna in ett papper. Åkte upp till Linn efter det, skjutsade ner henne o Tommy till BVC så åkte jag o Malin runt runt :) Plockade upp dom vid tio i tre igen, så stod vi på statoil och prata med Gurk. Jag, Malin o Linn hämtade mamma o ubbe på jobbet halv 4 och skjutsade hem dom. Sen skjutsade jag hem Malin o så åkte jag o Linn hem till henne. La oss o kikade på tv. Mys:p Åkte hem runt halv 7 då Ubbe skulle ha bilen. Gick upp o pillade lite då, sen ner o kika på tv med mamma. Tog en promenad med Sassa runt stan på kvällskvisten, var ute i 50 min :) As skönt. Sassa var även jätteduktig, drog nästan ingenting. Ska försöka komma ut varje kväll nu, jag o Malin har ju blivit nyttiga ;) haha!

Nu ska jag lägga mig o kika på film. Sova tidigt ikväll hade jag tänkt mig. Upp o Jobba imorgon, sen får vi se vad som händer :)

Näe, nu blev det kanske liiiite långt inlägg, men jag tvingar er inte att läsa ;) Hihi.
Jaja, nog för idag :)
Puss!


Slänger upp lite bilder också när jag ändå är igång ;)

Fina bilar utanför Max :)


Ego.
Klaga inte på mitt stökiga rum,
ska städa imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen fina bilar. Att du inte tog någon medans du hade chansen.. ;)

2010-04-13 @ 23:14:20
URL: http://Misshilaryswank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0