15 April.

Var iväg och jobbade igår, 8.00 - 12.00. När jag kom hem somnade jag en sväng, sen vaknade jag av att Ida ringde. Pratade med henne ett bra tag, sen bestämde vi att jag skulle plocka upp henne. Tänkte ta en glass i solen men den försvann ju. haha! Åkte ut till pappa och pratade lite med honom ist, sen blev det Dollar, Karlssons, A&H o massa sånt :) Kikade runt lite :p hihi. Släppte av henne så åkte jag hem och städade lite. Åkte upp till Linn till 9 och kikade på efterlyst med henne, Tommy, Thomsson o Steffe. När det var slut försvann Thomsson ett tag, så vi stack ut med Steffe. Träffade Thomsson på max igen så jag o Linn hoppade över till honom för Steffe o Odde skulle skjutsa lite folk. Snurrade runt lite, sen skjutsade vi hem Linnsan. Thomsson släppte av mig på Statoil en sväng så jag fick träffa Malin o Fia en stund medans han skjutsade folk. Sen hämtade han upp mig igen så åkte vi på max. Han var lite hungrig, o jag fick mozzarellasticks :) Hihi. Åkte runt runt ett bra tag, sen bestämde vi oss för att ge upp då det inte var så mycket folk ute. Så han skjutsade mig till Linn så jag fick hämta min bil eftersom den stod där. Hem då o kika på film, somnade ganska fort :)

Nu ligger jag fortfarande in sängen, vaknade halv 2 ungefär. Underbart skönt att få sova, det bästa jag vet ;) haha! Får se vad som händer idag :) Har ingenting planerat iaf.

Ska gå ner o ta mig en dusch nu tror jag :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0