19 April '

Var iväg o jobbade imorse :) Mamma o Ubbe är hemma och är sjuka så jag fick ta bilen :) Jobbade mellan 8 och 12 idag, sen åkte jag o köpte olja till bilen sen hem så Ubbe fick fylla på. Åkte ner på stan sen o mötte upp Jessie o Danne, sen mötte vi upp Niklas :) Gick till Resia då o kikade på utlandsresa :) Bokade även en! Så den 21 Augusti till 4 September är vi i Turkiet, Alanya :) Det ska bli så otroligt skönt!

När vi hade fixat allting där så åkte jag o plockade upp Pillan o Malin så åkte vi hit o myste lite. Snackade o satt ute på bron :) Elin o Andreas kom o hämtade Malin efter ett tag. Jag o Pillan åkte o pantade burkar och handlade till mamma och Ubbe. Efter det skjutsade jag hem Pillan, så åkte även jag hem. Blev lite mat då och sedan dess har jag legat i sängen med datorn. Har lagt upp en liten ekonomiplan till resan så jag slipper fundera så mycket :) Mamma hade ett sparkonto som jag ska få sätta över pengar på så jag inte nallar av dom :)

Nu får vi se vad som händer. Mallan skulle höra av sig när hon skulle ut till Johanna, så kanske följer med dit en sväng :) Annars blir det nog bara sängen o film. Kanske dyker upp något annat sällskap? Mja, kanske kanske inte :)

Näe, nu ska jag gå ner o ta en ryk sen sätta igång en film :)
Puss!


Åh, vad jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: hehe, okej :D

Ja, det är ju skönt att förlänga sommarn lite! ;D

2010-04-20 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0