21 April.

Var iväg o jobbade igår i Söderhamn. Fick ta bilen eftersom mamma o Ubbe låg hemma o var sjuk. Rätt så skönt att få åka bil :) När jag kom hem åkte jag upp till Malin, sen åkte vi ner till statoil för jag var lite sugen på glass :) Åkte upp till Linn sen för lite te o skvaller, myspys (: Blev kvar där ett tag, sen runt 5snåret började jag bli hungrig, så skjutsade Malin till gärdet och åkte hem själv. Mamma o Ubbe var sugen på pizza, så det var bara att åka till Take Off och hämta det. Hände inte så mycket efter det. La mig o kikade på film och somnade självklart. Vaknade runt 10 en sväng, somnade om och vaknade runt tolv. Men lyckades faktiskt somna om då också, vaknade tredje gången runt halv 4. Trodde det var kört då att somna om, men inte då. Vaknade sista gången runt tio halv 11, så klev upp då. Jessie ringde o sa att dom skulle plocka upp mig vid 10över. Då blev det ner på stan o in på Resia eftersom dom hade skrivit fel efternamn på mig. Jag fick tydligen heta Östling. Haha! Lite roligt att det stod fel namn på inbetalningskortet, men inte där min adress stod. Haha! Bokade även in Johan med oss, så nu är vi 5st som ska åka :) Roligt :D

Åkte hem hit efter det och spelade lite kort. Även Frallan kom förbi :) Mysigt :D Nu har alla åkt och jag sitter här. Ida kommer nog kanske förbi när hon har slutat, hade planerat promenad, men får se hur det blir med det eftersom min rygg och jag inte är kompisar idag. Ska även försöka hinna träffa Frallan en gång till eftersom den jäveln åker till Thailand imorgon :( I två veckor dessutom!! Hur ska jag klara mig utan dig!!! :o ;)

Får se vad resten av kvällen har att erbjuda, lät som att dom andra skulle ut, inte pepp på det jag inte :) Menmen :p
Jag vill ha fredag så jag fåår löööön!! :)

Näe, nu ska jag plocka undan lite här inne, för kommer Ida blir det bara en massa gnäll på att jag har stökigt ;)
Men jag är van efter 6-7 år ;p haha! :)
Puss o kram!


 


Nicke inne på Hartmans :p
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0