23 April.

Trodde aldrig den här dagen skulle komma, men ack så fel jag hade :) Idag är nämligen lön dag!
Nu såhär mitt i natten har jag spenderat till att betala räkningar. Wohoo. 3500kr fattigare på några minuter.
Jag får tänka på augusti och inte ha några sura miner! Jag gör som pappa när det är mycket att göra/stressigt/m.m - tänker - Turkiet, turkiet, turkiet! Dock tänker ju inte pappa turkiet, utan Grekland. :p Är ju lite roligt att pappa o Eva åker till Grekland dagen innan vi åker till Turkiet :) Haha!

Nu behöver jag iaf inte fundera över räkningar o att lägga undan pengar, för nu är det gjort så nu kan jag roa mig med annat för den där slanten som blev kvar. Haha! Datorn är betald, tatueringen är betald, sminket är betalt o lagt undan pengar till utlandsresan. :) Dock ska jag försöka bli ekonomisk (mamma o pappa behöver inte skratta nu!), så mina pengar räcker hela månaden :) Har ju varit duktig och hållt mig ifrån skitmat (förutom i onsdags då det kanske råka åka ner en liten pizza, skyller på mamma (; ) även hållt mig ifrån godis. Vet inte när jag åt godis sist :) Så det går ju inte allt för mycket pengar på det. Men däremot Ciggisar.. Jäklarns. Där rök (Haha) det hela.. Hm, fundera på att försöka lägga av kanske, då blir man ju rik :) Ut o ta promenader också.. Mycket man tänker att man ska göra, men som inte blir av. Haha! So like me..

Nä, nu tror jag att jag ska ta en nattcigg (so much for that idea?) sen knäppa igång en film och sova lite :) Morgondagen är oplanerad, hoppas det händer något skoj (: På Lördag när alla andra ska gå ut och roa sig ska jag tjäna lite pengar :) Dock är det jobb på Parken den här gången, oj så jag längtar! Äntliigeen! Det har jag längtat tills sen i September! :)

Fan, nu ska jag ge mig, annars kan det här bli långt...
Puss o Godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Erik

Det där med att vara ekonomisk när man är ung är svårt. Man har ju knappt något att leva på, allt är så dyrt nuförtiden. Dyrt att leva helt enkelt:/ Vill verkligen se dig sluta röka Tess0s, undra om du klarar dig, jag måste ju vara den som säger att du inte kommer klara dig:D <3 Love ya

2010-04-24 @ 12:55:01
Postat av: Hannahpytteliten '.

Skadeglädje för vadå? ^^ Hänger inte med nu, men det är ju mig vi pratar om så. :P Haha! <3

2010-04-26 @ 23:10:10
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0