11 December.

Var ut o åt med arbetskamraterna igår i Söderhamn :) Mycket trevligt o lyckat :D Ska ju egentligen ha julbord, men vi kom överens med chefen att man ändå blir så less på julmat så vi var o åt på restaurang ist :) Liten mysig restaurang o supergod mat! När de flesta hade gått gick jag, Ulla, Ramona o Linda hem till Ulla o satte oss där. Dom drack vin o jag var självklart nykter :) Skjutsade ner Ramona o Linda till muskan vid halv 12 så fick moster o morbror gå å lägga sig :) Sedan åkte jag hemåt! Hämtade upp mysen så följde han med hit o sov :) Drygade oss hela natten, så det har inte blivit många timmars sömn inatt inte! Men låg iaf i sängen till framåt två då han åkte hem, sen slocknade jag! Haha :) Mamma o Ubbe åkte o köpte mat så har tryckt i mig en kebabtallrik o kikat på tv. Har ingenting planerat ikväll så det blir nog bara lungt :) Är fortfarande sjukt trött så blir nog sängen resten av kvällen om det inte dyker upp något :) 

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn innan den hakar upp sig :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0