19 December.

Fyfan vilket pissväder det är alltså! Tycker inte om när det är sånthär väder.. Man blir bara deprimerad :)

Gårdagen bjöd iaf på jobb, fast i Bollnäs :) Fast det var ändå längsta dagen i mitt liv, var så sjukt dåligt med folk så tiden gick så otroligt sakta så det var inte sant. När jag väl hade slutat skjutsade jag ner brorsan o grabbarna på Tranan, sen till statoil o träffa Malin, Johanna o Simon :) Trevligt trevligt! :) 

Vid halv 12 åkte jag mot Flästa o spenderade kvällen/natten där :) Mys! Var vaken hela natten typ även fast herrn höll på att somna ett ex antal gånger, men det fick han inte för mig :) Låg iaf kvar i sängen bra länge idag, sen förflyttade vi oss ner till sofforna o kikade på film :) Ensam hemma 3, riktigt rolig film faktiskt :)
Hade iaf en igensnöad bil när jag skulle åka hem, mindre trevligt! Hämtade upp brorsan i Bollnäs, även Fredrika, Annso o Sonken så skjutsade jag dom till Hallen för dom skulle hämta en bil där. Brorsan följde med hit o nu ska vi gå ner o äta lite lasagne som Mattias har beställt till middag. 

Ikväll blir det bara lungt, vill inte sätta mig i bilen igen o åka någonstans när det är sånthär väder, inte roligt alls! :) 
Så det får nog bli sängen o sova tidigt ikväll, ska in till Bollnäs o fixa lite imorgon :) 

Puss!


Fick lite sällskap av Alfred imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0