25 December.

I Torsdags så blev det jobb för min del! Eller, på förmiddagen var jag ner på stan och köpte lite julklappar, träffade Malin o Elin en sväng sen bar det av till Söderhamn :) Jobbade 14.45-21.15 och det var full rulle hela dagen! Runt 19 började det lugna ner sig lite så jag o Kicki hann göra allting som skulle göras! Men det är kul när det är lite fart - dock var det inte så kul med min fot som var svullen o gjorde ont så fort jag gick o även om jag stod still! Efter jobbet åkte jag till Bollnäs o hämtade upp bror så följde han med hit. 

Igår, Julafton så började vi med frukost hos mamma. Öppnade några julklappar o tog det lungt. Vid 2 åkte vi till Lottefors o hämtade upp Pappa, jag lämnde en julklapp till honom o Eva som dom blev väldigt nöjd över :) Åkte till Farmor sen o kikade på Kalle Anka, åt massa julmat, öppnade julklappar och satt o snackade skit :) Mycket nöjd över julklapparna iår :) Fick min efterlängade vågtång av Pappa o Eva, en guldkedja till mitt Linsmycke jag fick av dom i 20års present o massa annat gossigt :) Skjutsade hem bror strax efter 8 tror ja den var sen åkte jag hem till Sibo. Tog det lungt här hemma, sen runt 12 kom Malin o Danne förbi o hälsade på :) När dom åkte blev det sängen o slocknade typ direkt! Skönt :))

Idag, Juldagen blir det julmat hos Pappa o Eva med "lilla" familjen! Vi blir väl runt en 12-13 st tror ja? Stor familj där ;) Resten av dagen/kvällen är oplanerad, har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, tar det som de kommer :)

Är fortfarande svullen i foten också, kan vara inflammation vilket jag hoppas att det inte är! Ska ringa till Sjukvårdsrådgivningen o höra om dom tycker att jag ska åka in o kolla upp det. Ska försöka ta det lite lugnt och inte ta på mig något jobb innan jag vet vad det är så det inte blir värre. Är ganska less på att ha ont i foten nu. 3 månader sen jag bröt den idag faktiskt, o fortfarande ont.. Jippie! Menmen, är man klantig så :)

Nu ska jag gå upp och göra mig klar, sedan åka in till Bollnäs o hämta bror!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0