28 December.

Ja, då var det bara att plocka fram kryckorna igen. Tur att jag inte lämnade tillbaka dom trots mammas tjat! 
Har nämligen överbelastat foten så pass mycket att nått ledband/nerv eller nått sånt skit kan ha slitits av i foten. Inte så konstigt när foten var still i 7 veckor, stel som fan o sen börja jobba hur mycket som helst. Men är huvudet dumt får kroppen lida o det är bara att göra som läkarna säger, typ.. Tänker inte använda kryckorna hemma, det pallar jag inte. Men om jag ska iväg får jag väl snällt göra det. Fy! Jag som blev så glad att jag skulle slippa dom i det här vädret, men inte då..
Igår efter jag hade varit hos läkaren var jag iaf ner på stan med Malin :) Köpte nya skor (uggs , im in love <3) en ny BH, strumpbyxor, strumpor, hårspray o en kofta :) Välbehövligt :) Fick ju pengar av Mamma o Ubbe i julklapp så gjorde av med det (: Sen hemåt eftersom jag hade ännu ondare i foten än vanligt. Frågan är om det var för att jag visste vad det är för fel så jag trängde bort och struntade i smärtan tidigare. Konstigt det där! Men det bar av hem till sängen iaf, sov hela kvällen vilket resulterade att jag var vaken hela natten ist. Men dock så höll smärtan mig vaken också, pulserar i hela foten o kan knappt ligga hur som helst med den. Snart kapar jag av den! Haha :p

Näe, nu ska jag gå ner o äta frukost o lägga mig i soffan o kika på tv tror jag. Kan ju inte göra så mycket annat, hoppas att nån kommer ut o hälsar på iaf ;) Just nu är det folk från Infranord här o hälsar på, men det ger väl jag fan i att bry mig om ;) Haha!

Puss!


Inte så jättebra bilder, men syns lite att jag är svullen iaf?
Vissa dagar syns inte fotknölen för jag är så svullen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0